BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sEk@d@r rEnUnG@n

" Janganlah kebencian kamu terhadap seseorang itu menyebabkan kamu berlaku tidak adil kepada mereka...berlaku adillah....kerana sesungguhnya ia lebih hampir kepada TAQWA "


(Al-Maidah : 8)

w@j@H2 s@y@ (O_*)

w@j@H2 s@y@ (O_*)

mY L@gU2....

Friday, November 13, 2009

~~kiT@ sUk@ @w@k...~~

"awak....awak....tunggu la..naper jalan laju2 ni....penat taw sy keja awak...tengok tu...muncung itik dh kuar...hikhikhik...comey la awk wat muka mcm tu....rase mcm..."
"rase ape??ish..ish...dh la...sy kena pergi dlu ni...nnt lambat plak...awak ni...tepi la...x habih2 nk gnggu saya..bluerk :P"....fiqa terus berlalu tanpa menghiraukan panggilan azam..

"selamat pagi kak su...selamat pagi ita" ucap fiqa sesudah sampai di pejabatnya...."letih jew muka?pagi2 dh ade muncung itik?erm...mesti kena kejar la tu kan?.hahahhaah.." tawa kak su bergema...aku?senyum simpul jew la dn terus belalu ke ruang pejabatku...menghempaskan tubuhku ke kerusi yg empuk..melepaskan lelah seketika sebelum memulakan tugas2 hakiki di pejabat...azam...azam..x letih ke dia? tersenyum simpul bila aku memikirkan telatah azam...kadang2 menghiburkan...tp kadang2 merimaskan..

Rutin hariankan berlalu seperti biasa..masuk kerja kol 8.00pg balik kol 5.00ptg..tugas2 hakiki pon sama selama 2 tahun ni...tiada bezanya...segalanya berjalan seperti yg diatur...tiada apa yang menarik melaenkan karenah2 rakan sepejabat yg mencuit hati..kami bagaikan satu keluarga besar yang saling memahami dn mengambil berat antara satu sama laen..kak su kuanggap spt kakakku sendiri..bnyk luahan hatiku yg tersimpan padanya.

Perjalanan hidupku juga hanya seindah biasa, seperti rakan2 seusiaku..cuma yang membezakannya mereka telah memiliki keluarga sendiri sedangkan aku masih sendiri. Kerapkali aku sering disapa dengan pertanyaan yg sama, bila lagi?tunggu ape lg??..aku buntu untuk menjawab persoalan2 seperti ini...buntu!



bersambung
.....

0 comments: